درباره ما

درباره ما

شرکت مهندسی نیک اندیش اصفهان (وابسته به شهرداری اصفهان) درسال 1372 با هدف تولید تجهیزات وارائه خدمات تخصصی ترافیکی به منظور تجهیز معابر و خیابانهای شهربه ملزومات عبور ومرور به جهت تسهیل در امور حمل ونقل و ترافیک شهرها و جاده ها تأسیس و آغاز به کار نموده فعالیت این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید و ارائه خدمات (مشاوره – طراحی- نظارت واجرا ) تجهیزات و طرحهای حمل ونقل وترافیکی و موضوعات مرتبط می باشد .
مدیریت شرکت نیک‌ اندیش ، نظام مدیریت کیفیت یکپارچه (IMS ) که متشکل از سه استاندارد  ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ و  ISO ۱۴۰۰۱ : ۲۰۰۴ و  OHSAS ۱۸۰۰۱ : ۲۰۰۷ بوده را به عنوان مرجع استاندارد و الگوی اجرائی برای نیل به اهداف کیفی‌ و ایمنی و زیست محیطی‌ شرکت برگزیده است.
شرکت مهندسی‌ نیک‌ اندیش ( سهامی خاص) که در سال ۱۳۷۲ تأسیس گردیده است، کارگاه آن در محل شهرک کارگاهی امیرکبیر به مساحت 600 مترمربع  واقع گردیده است. ظرفیت تولیدی این کارگاه سالانه ۱۸۰۰۰ عدد تابلو انتظامی ، ۱۵۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی‌ ، ۳۰۰۰ متر مربع انتظامی ، ۳۰۰۰۰۰ متر خط‌کشی جاده‌ای ، ۱۰۰۰۰۰ متر تجهیزات جاده ای و ۱۰۰ تقاطع چراغ گذاری می‌باشد.
هم اکنون شرکت با پشتوانه علمی قوی کارشناسان و همچنین تجربه چندساله در زمینه های مختلف ترافیکی با تجهیز و تدارک خود به دانش فنی مفید و برجسته نیروهای تخصصی وکارآمد و فراهم آوری فضای مناسب آمادگی کامل برآورده سازی نیازهای مختلف و متنوع کشور را در زمینه امورترافیک دارا می باشد

به همین منظور با بروز رسانی موارد آموزشی و ایجاد بستر انواع مدل های حمل و نقل در پارک های آموزش ترافیک اقدام به آموزش کودکان در باب علائم راهنمایی و رانندگی، خطوط و نقوش ترافیکی، تابلو های خبری، نحوه استفاده از حمل نقل عمومی از قبیل مترو، اتوبوس و... با محوریت دوچرخه جهت فرهنگ سازی و آموزش کودکان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جهت تنفس هوای پاک با شعار "هوای اصفهان را داریم" نموده و  مجدانه در حل پیگیری و اجرا شعار مدیریت شهری اصفهان است.